Post

Jak znaleźć najlepszy samochód klasy podstawowej lub używany SUV dla swojej rodziny?

Share
  • Facebook
  • Twitter

Kluczem do zakupu SUV-a jest wiedza o tym, co jest uważane za najlepszy poziom udogodnień i przestronności w dzisiejszych czasach. Wymagania te nie mają na celu podbicia ceny Twojego nowego samochodu. Zamiast tego celem jest wiedzieć, że cena, którą zapłaciłeś, przynosi Ci maksymalne korzyści.

Systemy bezpieczeństwa

Niektóre SUV-y nie oferują całego swojego wyposażenia bezpieczeństwa na poziomie podstawowym SUV. To naprawdę jest nie do przyjęcia.To jest bezpieczeństwo Twojej rodziny i powinieneś oczekiwać, że nowy lub używany SUV będzie miał automatyczny system hamowania, który zawiera ostrzeżenia przed kolizją i ostrzeżenia dla pieszych. Możesz być w stanie znaleźć taki, który również obserwuje rowerzystów.

Ponadto, powinieneś oczekiwać systemu ostrzegania o pasie ruchu z pomocą korekcyjną i monitora martwego pola. Wreszcie, powinieneś mieć kamerę cofania (wymagana od 2018 roku) i tylny monitor ruchu poprzecznego. System ostrzegania o zjechaniu z drogi z pomocą korekcyjną jest nadal dość rzadki; jednak można go znaleźć na nowym SUV-ie Hondy, a także na używanych Hondach datowanych na kilka lat wstecz.

Wspomaganie kierowcy

Nie wszystkie nowe SUV-y będą również wyposażone w tempomat adaptacyjny. Ta funkcja dodaje zdolność hamowania do przodu, że potrzebuje do dostosowania się do wzorców ruchu. Jeśli możesz znaleźć to na używane SUV lub entry-level nowy, to jest w 100 procentach warto. Nie znajdziesz prawdziwych systemów automatycznej jazdy w SUV-ach klasy podstawowej, ale możesz ich szukać w używanych i być może znajdziesz zaskakującą wartość.

Łączność ma znaczenie

Wiele SUV-ów klasy podstawowej nie ma ekranu dotykowego, Apple CarPlay lub Android Auto. Nie chodzi tu tylko o rozrywkę. Bezpieczniej jest mieć tyle technologii głośnomówiącej, ile się da. Jednakże, jeśli trzeba poświęcić ekran dotykowy na wybór w zamian za lepszy pakiet bezpieczeństwa w innym, to bezpieczeństwo powinno wygrać.

SUV powinien mieć łączność WiFi. To kluczowa cecha dla rodzinnej rozrywki. Nawet jeśli nie chcesz subskrybować go teraz, możesz chcieć to zrobić w przyszłości. Trudno będzie też kiedyś sprzedać pojazd, jeśli nie będzie oferował tej podstawowej możliwości.

Nie oceniaj po oznaczeniach

Kompaktowy, mały, średni i duży to nieuregulowane terminy, które mogą nic nie znaczyć, jeśli chodzi o to, jak duża jest w rzeczywistości kabina. Niewielki SUV, Honda CR-V jest większy niż niektóre samochody średniej wielkości. Inżynierom udało się wygospodarować 40 centymetrów przestrzeni na nogi na tylnej kanapie. Rywale mają 34 cale, czyli naprawdę ciasno. Pozostaje jeszcze kwestia przestrzeni ładunkowej. CR-V może pochwalić się 40 stopami sześciennymi przy rozłożonych siedzeniach. To więcej niż niektóre duże dwurzędowe SUV-y, takie jak Grand Cherokee (36 stóp sześciennych).

Dla przypomnienia, trzyrzędowe SUV-y będą miały prawdopodobnie mniej niż 20 stóp sześciennych standardowej przestrzeni ładunkowej. Jedynym sposobem na uzyskanie dużej przestrzeni ładunkowej w pojeździe trzyrzędowym w rozsądnej cenie jest przejście do minivana Honda Odyssey (32,8 stóp sześciennych) lub Toyota Sienna (33,8 stóp sześciennych).

Dlatego podczas zakupów SUV-a zabierz ze sobą listę oczekiwań i upewnij się, że otrzymasz jak najwięcej za swojego motoryzacyjnego dolara.